Michaela Sandra Vesterlund

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Michaela Vesterlund - 4 september 2012 10:46


I lördags så åkte jag iväg till Liden med Lisa och hjälpte henne med hennes loppis.

Sen åkte jag hem och träffade Sara och umgicks med henne medans Daniel var på krogen.

Och i söndags klev jag och Daniel upp runt elva, han bjöd på lunch på Terrassen och sen åkte vi hem

till honom. Sen började han att jobba runt fem, så då kom Jennifher hit och vi kollade på

Awkward och surrade, for sedan till stan och kikade lite.

Måndag så lämnade jag kvar Daniel i sängen för att åka på möte i Sollefteå.

Sen kom Daniel till stan, så vi gick på stan och sen bjöd han på lunch på Nakan Thai,

sen åkte vi vidare till huset och donade på lite.

Tänkte iaf lägga in lite bilder på vardagsrummet, dock fattas en soffa.



Innan vi köpte möblerna.

 




Efter att möblerna kom på sin plats

                           


Och en bild sen vi var i Sundsvall och shoppade.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Michaela Vesterlund

21 januari 2010 - och en underbar framtid framför oss!
Jag verkligen älskar min Daniel ♥


Kärlek!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Mina brudar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards