Michaela Sandra Vesterlund

Alla inlägg under juli 2012

Av Michaela Vesterlund - 21 juli 2012 18:15

        

 

2 & ett halvt år, 30 månader

 

Glädje, skratt, mys, tårar, lycka, upplevelser, bus och så mycket mer.

Jag är den lyckligaste tjejen på denna jord!

Det är så obeskrivligt hur man kan älska en person så mycket.

Du är allt för mig.

 

Min absolut bästa vän, min pojkvän

snart min sambo & mitt liv.

<3

 

Jag älskar dig av hela mitt hjärta, Daniel!

 


Av Michaela Vesterlund - 10 juli 2012 22:13


Igår åkte jag och hjärtat på Åhmans för att titta lite på tapeter och köpa spackel.

Vi hann dock endast kika i tre minuter innan vi hittade en fondtapet som vi fastnade för.

Så idag när jag kom hem på lunchen så hade hjärtat och Robin (min bror) spacklat

och slipat hela vardagsrummet.

Sen åkte dom ner på Åhmans och köpte fondtapen och tapeterna på dom resterande

väggarna  som vi tittade ut, och vi båda är så himla nöjd. Det kommer bli grymt snyggt!

Vi båda längtar tills tapeterna är uppe på väggen och möblerna är på sin plats :')


Daniel Gidlund, jag älskar dig av hela mitt hjärta <3

Av Michaela Vesterlund - 7 juli 2012 18:15

Några få bilder från min student,

eftersom att det skulle ta alldeles för lång tid att lägga ca 200 bilder

från studenten.

 

        


Några få bilder från midsommar

                         


Mysmiddag med Lisa, Jocke och hjärtat som slutade med dans på Hansons loge.

     


Tjejmys i solen med chips, Sibylla mat, jordgubbar och Cocacola

     


Lite andra bilder

 

Pappa och Disa

 

 

Jag och hjärtat <3

 

 

Lisa & Jennifher




Av Michaela Vesterlund - 7 juli 2012 13:04


Hänt en lite sen sist jag skrev.

Jag har börjat på mina juliveckor och jag trivs verkligen på mitt jobb.

Det är så himla roligt och den ena dagen är inte den andra lik.

Daniel har även börjat sitt jobb som växlare och det tråkigaste

är väl att jag är ledig när han jobbar och tvärtom.

Förutom 20, 21 och 22:a juli, då är vi båda lediga samtidigt.

Och sen jobbar ju jag längst till klockan kvart över fem och tidigast

börjar jag klockan halv sju.

Medans han kan börja tidigast klockan tre på natten och sluta som senast klockan sju på dagen.

Men hursomhellst så träffas vi ju varje dag och sover med varandra varje natt.

Men det är svårt att få in våran shoppingresa till Sunsvall för att kunna köpa möbler till huset.

Och ja, huset är nu vårat och jag verkligen längtar tills vi har tapetserat och gjort klart.

Vi åkte och rivde tapeter igår i vardagsrummet, och det är inte så mycket tapeter kvar nu att

riva, sen är det bara underarbetet som kommer ta mest tid. Sen lite annat fix, sen är det rummet

helt klart! Det är ju så himla fin utsikt och gård där, verkligen jätte bra läge.

Dock så är det ju inget rum i huset som är i våran smak, men allt kommer att göras om, tids nog.

Så himla skönt också att vi kan inreda och bestämma själv hur vi vill bo och

att vi snart bor i ett hus med världens finaste läge, bara vi.

Dock ska vi renovera och så innan vi flyttar in, mycket smidigare då det inte är på

tok för mycket möbler och saker ivägen + en massa slipdamm och målarfärg som vi

behöver andas in. Jag verkligen längtar!


Eftersom att Daniel typ nyss åkt på jobb så ska jag passa på att hjälpa mamma och pappa

att klyva ved idag och nu ska jag åka och köpa godfrukost till mig och Daniella!


Daniel Gidlund, jag älskar dig! <3

Presentation


Michaela Vesterlund

21 januari 2010 - och en underbar framtid framför oss!
Jag verkligen älskar min Daniel ♥


Kärlek!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Mina brudar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards