Michaela Sandra Vesterlund

Alla inlägg under februari 2012

Av Michaela Vesterlund - 28 februari 2012 19:03


Jag och hjärtat har alldeles precis tittat på Bigbrother avsnittet som vi missade igår.

Och till det så åt vi glass, med maränger och chokladsås, mums!

Så just nu kikar vi på hockey, och sen åker vi hem till mig och tittar på dagens

Bigbrother avsnitt och sen sover vi även hos mig inatt.


Sitter också och oroar mig över morgondagen..

Jag kan verkligen inte åka skidor (!) och imorgon ska jag åka skidor hela

dagen med dom som jag har idrott med..

Jaja, får helt enkelt hoppas på det bästa, kommer dock slå mig

ett x antal gånger.


Daniel <3

Av Michaela Vesterlund - 28 februari 2012 12:39

Tjjenare tjenare alla bloggläsare, jasmine här!!! :D michaela är så upptagen med att vara awesome så jag gästbloggar såhär på tisdagseftermiddagen. Snart åker jag michaela och jensen till turkiet! det ska bli riktigt härligt med lite sol mot våra bleka kroppar. Festa kanske vi också ska göra, men mer om det sen. Ja, ni kanske undrar vem jag är. jag är en go filur på 19 vintrar, en mörk skönhet om jag får säga det själv. Min personlighet är en av dom bästa, jag är rolig och omtänksam. Michaelas bästa vän om jag får be. Jag söker en man för tillfället så om du vet någon lång hälst lite utlänskt påbrå med snygg klädstil så hör av er till mig på 0700157149!

Du ska vara en riktig mansman och ha mycket pengar eftersom att du måste kunna försörja mig medans jag är hemma med barnen. Du ska även vara en bra älskare, så om du inte fått bra kritik hittills, hör inte av dig till mig!

Ja fast personligheten är inte så viktigt bara du ser bra ut och är rik blir jag nöjd! Så jag hoppas att telefonen kommer att ringa med en blivande man på andra linjen snart!

Av Michaela Vesterlund - 28 februari 2012 11:41


Vaknade klockan halv åtta imorse, pussade lite på hjärtat och fikade.

När jag skulle gå ut och starta bilen för att åka hem och lämna mammas bil

så var redan rutorna skrapade och snön var bort borstat,

snällaste Nisse! Åkte som sagt hem och lämnade mammas bil och sen kom hjärtat

och skjutsade mig till stan. Så har haft en lektion och har ett stort hål nu,

och har tänkt att lägga ner dessa timmar på skolarbeten..

För jag känner verkligen att det behövs, jag blir stressad av allt skolarbete..

Och det värsta är att det var väldigt lugnt och skönt första terminen i trean,

men nu på andra terminen så känns det som att det bara blir mer och mer prov,

inlämningsuppgifter och plugg förhuvudtaget.. Och jag har ju även dubbelt så mycket

mr lektioner än dom flesta i min klass, eftersom att handels inte har bestämda kurser för

varje termin. Utan det byts och dom ligger lite olika allihopa + att vi jobbar ju även med

handels 2orna och andra klasser.. Så eftersom att jag inte var här i trean (gick i kramfors),

Så har jag ju även dom lektionerna som hp08 hade i trean. Men det som inte dödar, det härdar!

Men det blir nog bra tillslut.

Nu blir det plugg, efter skolan blir det plugg.

Men kvällsmyset med min älskling offrar jag inte för något i världen!


Daniel Gidlund, jag älskar dig <3

Av Michaela Vesterlund - 27 februari 2012 22:46


Inväntar hjärtat, som har varit i Övik med Nisse.

Och under tiden så har jag duschat, städat hans rum, bäddat sängen

och tänt massor utav doftljus och köpt godishjärtan, chipshjärtan och

massa annat gott! En liten överraskning från mig till honom, det är han värd <3

Av Michaela Vesterlund - 27 februari 2012 22:37

      

Jag verkligen älskar den!

Av Michaela Vesterlund - 27 februari 2012 22:13


Lite bilder sen skoteråkningen med hjärtat, pappa & Daniella.


       

Världens finaste utsikt från "Hullsta klippen", syns dock inte hur otroligt mysigt det är.

Utan man måste ha varit där för att förstå!

Av Michaela Vesterlund - 27 februari 2012 10:11


Sitter just nu på skolan och håller på att leta reda på bra information till

hemtentan. Går sådär.. Har alldeles för hög press på mig själv och vill att

det ska bli prefekt. Vilket gör det också svårare för mig att få en bra början

och bli nöjd över mitt arbete! Skriver, suddar, skriver, suddar...

Som vanligt så får jag höra från mina lärare att jag ska vara nöjd med mina

arbeten eftersom att jag lägger ner så otroligt mycket tid på dom.

Vilket också gör att det tar 4 ggr så längre tid innan jag blir klar.

Men det är som det är!


Idag ska jag iaf lägga mig i solariumet när jag kommer hem.

Vill verkligen vara lika brun som jag var förrut..

Men känns som att det går väldigt segt denna gång.

Men jag ger mig inte!

Personligen tycker jag att det fulaste som finns är att vara blek,

är dock inte den rätte att säga det just nu.. Men det är faktiskt så jag tycker.

Men ser så mycket piggare och fräschare ut när man är brun + att det är sjukt snyggt!


Ännu en sak som jag tänkt på är att jag för länge sedan har gjort olika kategorier

som jag egentligen ska lägga mina inlägg i. Men som alla nog redan har fattat så höll det inte

länge.. Så alla mina inlägg hamnar i "Allmänt" och bara några få hamnade i mina andra kategorier..

Orkar inte sortera ut.. Så, alla mina inlägg tänker jag fortfarande lägga upp i "allmänt".

Just sayin!


Av Michaela Vesterlund - 27 februari 2012 09:55

      
För du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
alla drömmar jag har glömt
Du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge


Jag älskar dig!

  

Ovido - Quiz & Flashcards