Michaela Sandra Vesterlund

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2012

16 augusti

Av Michaela Vesterlund - 16 augusti 2012 04:18


Är jobbigt att jag inte kan sova då jag verkligen vill sova..

Känner mig jätte pigg och inte alls trött.


Men hursomhellst så fick jag hem mitt löshår idag och det var mycket 

längre än jag hade tänkt mig. Tyckte att 55 cm lät lite när jag klickade hem det,

men det går längst ner på svanken så det är ju verkligen föör långt.

Men känns onödigt att klippa det när jag vet att det kommer bli kortare

nästan på en gång, då jag kommer platta, locka, tvätta + föna det osv..

Och jag vet att jag kommer att göra sånt väldigt, väldigt ofta.

Så ja, det får helt enkelt vara så långt tills det börjar kortas av.


Nu är det faktiskt inte så länge kvar tills Daniel kommer hem,

och då vill jag absolut inte vara trött.

Så nu måste jag verkligen sova!

 

D <3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Vesterlund - 22 september 2012 18:40

Börjar med att säga att jag är väldigt nöjd över min Iphone 4. Hursomhelst, igår kom Mattias och Palle ( 2 killar som går i Daniels klass ) hit. Väldigt roligt och väldigt trevligt var det. Jag, Daniel, Lisa, Mattias och Palle åkte och käkade pizz...

Av Michaela Vesterlund - 15 september 2012 17:34

  Har nästan alldeles precis klivit ut ur duschen och dragit på mig onepiecen. Hjärtat ville så gärna att jag skulle följa med han och några till Övik för att se på Modo matchen, men kände mig inte alls så pigg för det. Eftersom att jag är sjuk...

Av Michaela Vesterlund - 8 september 2012 09:14

  Igår så klev jag och hjärtat upp klockan nio. Duschade, fixade iordning oss lite och fikade för att sedan åka till Skellefteå för att hämta ett kök till vårat hus. Stannade och åt lunch på någon herrgård, mys! Kom tillbaka till Långsele r...

Av Michaela Vesterlund - 4 september 2012 10:46

  I lördags så åkte jag iväg till Liden med Lisa och hjälpte henne med hennes loppis. Sen åkte jag hem och träffade Sara och umgicks med henne medans Daniel var på krogen. Och i söndags klev jag och Daniel upp runt elva, han bjöd på lunch på Te...

Av Michaela Vesterlund - 28 augusti 2012 22:52

  Som sagt så skrev jag en lista här på saker jag och Daniel skulle köpa i Sundsvall. Vi köpte allt vi hade planerat att vi skulle köpa, plus en massa andra saker. Jag och Daniel åkte inte till Sundsvall igår [som vi hade planerat], utan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards