Michaela Sandra Vesterlund

Alla inlägg under januari 2011

Av Michaela Vesterlund - 31 januari 2011 10:46


Oj, länge sedan som jag skrev något här.

Men ja, i fredags var jag på skolan, åkte sedan hem

och hade en väldigt trevligt med Jessica Smedman i bussen.

Myste med hjärtat och hade det allmänt trevligt!

Lördag, åkte till Sundsvall med Lisa och hade jätte treligt.

På kvällen så åkte jag, hjärtat, Micke & Daniella till

stan och kikade läget. Träffade även min söt-Elaine!

Åkte sedan hem och myste :')

Söndag, så bytte jag och älsklingen rum.

vart tokmysigt. Sen åkte vi på affärn och köpte godis,

dricka och massa annat mys, sen slog vi på en film!

Måndag, sitter på bild. Men jag har dock inte bild,

för jag fick VG på det på GB. Så jävligt skönt att det är

bortgjort. Har även surrat en hel del med Liselotte,

riktigt trevligt! Och nu väntar jag på att min Sara och

hennes Linus ska komma till Kramfors,

för då sk jag och Fie gå på Dollarstore med dom,

sen får jag åka bil hem :)

När jag kommit hem ska jag gymma med älsklingen,

sen blir det mysmåndag med min älskling

heeeela dagen/kvällen :')


 

Han är det bästa som hänt mig! <3

Jag har fortfarande fjärilar i magen :')


Av Michaela Vesterlund - 24 januari 2011 10:44


Jag sitter på skolan och har hål till 10 över 12.

Lite drygt måste jag säga!

Höll faktiskt knappt på att ta mig till skolan imorse.

Är så hemskt att höra larmet, när hjärtat

ligger och håller om mig och myser!

Sen måste kliva upp när världens

finaste ligger kvar i sängen och är så varm

och söt! Det är något som gör så att jag

verkligen inte vill kliva upp på morgonen.

Och jag saknar honom sjukt,

men fick nyss ett sms av honom som gjorde

mig väldigt glad "Jag är så grymt kär i dig älskling!

Lova mig att alltid vara min <3 älskar dig då, nu och

föralltid! Daniel hjärta Michaela <3".


Awsi, han gör mig så glad, han är verkligen det bästa!

han kommer alltid att ha den största platsen i mitt hjärta <3



Av Michaela Vesterlund - 24 januari 2011 10:37


 

21 januari 2010 - 1 år <3

 

 

Jag och hjärtat åkte till Övik klockan halv ett,

kom fram runt två.

Ringde Evelin, och var med henne i 1 ½ timme.

Sedan gick jag och hjärtat in på Spaet.

Det var så mysigt. Fullt med tända ljus och så :')

Sedan fick vi massage i 40 minuter,

sedan badade vi bubbelbad med tända ljus,

ljus i badet och massa skum.

Det går inte att beskriva hur otroligt

romantiskt det var <3

Efter allt mys, så klädde vi på oss

efter att ha badat i typ 1 ½ timme.

Sedan åkte vi och åt Pizza och myste där.

 

Allt var så fint!

Det mest finaste jag vart med om <3

 

Daniel är verkligen det bästa som hänt mig,

ingen kan någonsin förstå min kärlek till honom,

våran kärlek till varandra

den är obeskrivlig <3

Jag vill alltid vara din!



Av Michaela Vesterlund - 24 januari 2011 10:22


hahaha!

Någon som är väldigt avundsjuk på mig och mitt liv (;

Det är alltid roligt att veta!


Ja, att jag sagt att jag älskar mina pojkvänner som

jag vart tillsammans med,

tycker inte jag är ett dugg konstigt..

Jag var tillsammans med Nicklas

i ca. 1 ½ år (6 januari 2007),

- klart att jag sa att jag älskade honom!

jag var tillsammans med Håkan

i ca. 2 år (28 mars 2008),

- klart att jag sa att jag älskade honom!

jag var tillsammans med Crille i 20 dagar,

- Menade inte det jag skrev/sa, jag försökte glömma,

jag var desperat och ledsen och det var inte bara

jag när det var slut mellan mig och Daniel,

utan Daniel var lika desperat och förstörd han också!

och jag har nu vart tillsammans med Daniel

i 1 år (21 januari 2010)

- Och jag menar verkligen att han är det bästa som

hänt mig! Jag vill inte leva utan honom <3

En sekund utan honom är som en evighet!

han är det som jag vill leva resten av mitt liv med.

han är den.. som jag älskar utav hela mitt hjärta!

 

Och du, Daniel är verkligen det bästa som hänt mig

och jag lovar dig nu, jag kommer ALDRIG lämna honom!

_______________________________________________


Så ja, jag byter verkligen inte pojkvänner ofta,

Endast Crille, vilket jag ångrar!

Jag älskade/älskar Daniel, men ja, jag visste inte

själv vad jag ville. Jag gjorde mitt misstag

att göra slut med honom, det ångrar jag djupt.

Men hur du kan säga att jag byter kille ofta,

det förstår jag inte (?)


Och ja, om jag säger såhär.

Jag har vart tillsammans med Daniel

i 1 år, jag har endast sovit 23 nätter utan honom,

och det var verkligen dom längsta nätterna

i mitt liv. jag kunde inte somna,

Daniels namn ekade i huvudet på mig!


Men det är roligt att du är så jävla avundsjuk

på mig och mitt liv. Och det älskar jag!

 

Och även att du hållt koll på mig enda sedan

6 januari 2007, det är imponerande!  ;)











Av Michaela Vesterlund - 19 januari 2011 12:18


Hv lektionen var inställd, så fick i uppgift att

titta på balfrisyrer och skriva ut det.

Och ska även boka  Spa (':

Hursomhellst så saknar jag min älskling

jätte mycket! Och jag verkligen längtar tills på fredag.

Det kommer bli sjukt mysigt <3

 

Igår så spelade hjärtat Hockeybockey,

och jag var social med Sara.

Sen kom älskling och mötte mig,

gick hem till mig och myste och sedan somnade vi.

 

Idag ska jag och hjärtat fortsätta med rummet,

och sen titta på en film och mysa!

 

Daniel, du är verkligen det bästa som hänt mig <3


 

Av Michaela Vesterlund - 18 januari 2011 21:43


Detta år kommer att bli det bästa någonsin.

jag och älsklingen börjar det nya året med att

fira ett år den 21 januari <3

Åker en hel dag på Spa, med massage och massa mys!

Tusen födelsedagar, älsklingens 20 årsdag

och roliga dagar som vi kommer att göra oförglömliga.

Sommar, ja sommar, det kommer bli det bästa.

Myyyys och Alanya för mig och min älskling igen! <3

ja, det kommer bli det bästa!


Av Michaela Vesterlund - 18 januari 2011 14:24


Klantiga jag, skulle ställa om larmet imorse

för att hinna med en senare buss, men hade råkat

glömt att trycka på larmet!

Så jag var lite less när jag vaknade.

Sen duschade jag medans hjärtat höll på att tvätta av

penslarna som vi ska ha när vi målar mitt rum.

Efter det så gick vi upp och började dra tapeter.

Och ja, nu sitter jag hos Sara och tittar på när hon fikar.

Senare ska jag och hjärtat fortsätta med mitt rum,

så att det blir klart någon gång.


och på fredag så är det 1 år mellan mig och hjärtat.

och det lutar åt att bli en heldag på ett Spa i Sundsvall.

Jävligt mysigt, längtar som ett tok!


Daniel, forever after <3



Av Michaela Vesterlund - 17 januari 2011 09:55


Fredag: Jag var sjuk så jag myste med älsklingen min hela dagen!


Lördag & Söndag: Jag gick till Saris på morgonen 

och hjärtat firade Jonas.

Sen åt vi Kladdkaka och myste.

Drog sedan till Håkan på fest, var ganska mycket folk där,

och det var ganska livat. Men ganska roligt faktiskt!

Sen gick jag och älsklingen därifrån klockan 04.00,

så kom hem till mig runt 04.30

Sen somnade vi runt halv sex.

Fikade lite, duschade och la oss i sängen och myste,

såg en film sen somnade vi.


Måndag: Skolaskolaskola! Sen ska jag hem och pussa

på världens finste <3

 

Jag har verkligen världens finaste pojkvän,

och han är det bästa som hänt mig! <3






Ovido - Quiz & Flashcards