Michaela Sandra Vesterlund

Alla inlägg under maj 2011

Av Michaela Vesterlund - 24 maj 2011 16:40


En liten sammanfattning..


21:a maj - Hjärtats 20årsdag & våran 16  månadersdag <3

Vart en riktigt bra kväll, med mycket prat, skratt och väldigt god mat!


22:a maj - Älskling hade bakisdag, så det vart mys hela dagen.

Och senare på kvällen fick jag skjutsa ner älskling på Konsum extra,

för han ville göra milkshake. Efter det åkte vi hem, gjorde milkshake

och la oss framför tv:n och tittade på Bigbrother.

Väldigt gott och väldigt mysigt!


23:e maj - Jag och hjärtat umgicks med Ludde & Emelie.

Pojkarna höll på med bilen, och jag och Emelie lånade älsklingens

bil och åkte och köpte glass, också en väldigt mysig dag!


24:e maj - och jag är forfarande sjuk som jag vart i minst en

vecka! Fick frukost på sängen av hjärtat, sen såg vi två filmer.

Och nu håller han på att klippa gräset.

Sen får vi se vad vi hittar på!


(Hjärtat, älskling, daniel, plutten - ja, kärt barn har många namn.)


Daniel Gidlund, jag älskar dig av hela mitt hjärta!

Av Michaela Vesterlund - 21 maj 2011 10:30


Idag fyller världens finaste 20 år <3

Så strax blir det en sväng på systemet,

sen bär det iväg hem till mig för att

hjärtat ska färga och klippa håret.

Och efter det åker vi tillbaka hem hit,

för då får han besök och då ska vi äta tårta.

Sen blir det grillat och alkohol senare på kvällen

men massor utav människor.


det kommer bli awesome!

Av Michaela Vesterlund - 3 maj 2011 16:25


Hejsan!

Jag, hjärtat och hans familj har alldeles precis ätit

god lax med potatis och citron.

Riktigt gott var det, måste jag säga!

Och strax blir det blåbärspaj med vaniljglass,

vilket också är väldigt gott.

Och idag så har jag beställd hem en av hjärtats

födelsedagspresenter som han fick välja själv

och han är verkligen överlycklig.

Och för dom som undrar så var det en tandblekning

som jag klickade hem, som kommer imorgon.

Och söthjärtat vill inte vänta tills han fyller år,

utan han ska använda den imorgon redan säger han :')

Väldigt roligt att köpa något som han verkligen

önskar sig och som han velat haft väldigt länge.

Min älskling är verkligen sötast!


Av Michaela Vesterlund - 2 maj 2011 11:01


När jag kommer hem, då ska jag och hjärtat mysa ner oss i sängen.

Slå på en bra film, äta gott och bara finnas för varandra <3

Av Michaela Vesterlund - 2 maj 2011 10:38

Hejsan!

Lovet har varit underbart, och otroligt fint väder har vi haft.

Men ja, sista april - Vaknade på morgonen samtidigt som

hjärtat. Vi åt frukost och sedan gick vi ut och höll på med

något nät på hans bil. Och efter ett tag kom Willy och höll sällskap.

Senare så gick jag och hjärtat in och duschade och fixade iordning oss.

Sedan kom Willy tillbaka igen, och även Ted,

Micke och Affe kom också och grillade med oss. Riktigt trevligt!

Sen drog vi oss bort till Robin Bylund, och där var det också

roligt och mycket trevligt! Och efter ett tag så kom min syster dit

och hennes pojkvän. Och det bjöds på grogg och killarna körde armbrytning.

01.30, så åker Linda och Kim hem till dom. Jag, hjärtat, Erik Moden

och Willy gick hem till hjärtat. Där vi fortsatte att dricka, lyssna på musik

och surra en massa. 04.00 gick vi alla och la oss.


Jag vaknade sedan klockan 07.20 och kunde inte somna om.

Så jag gick och borstade tä'nderna och satt mig vid datorn.

klockan 09.50 får jag ett sms av Willy, som ligger i Stefans rum,

där han frågar om jag är vaken. Och det var jag, så då ville

han att jag skulle komma in till honom för han hade så tråkigt.

Så att vi och pratade ett tag, sen vaknade hjärtat 10.30 och Erik

därefter. Så då gick vi ner och fikade och sedan åkte vi på konsum

och åt glass. Efter det åkte jag och hjärtat hem till honom och gjorde

jätte goda räkmackor.

Sen vart det bara mys resten av kvällen med världens finaste <3


Daniel, jag älskar dig av hela mitt hjärta!


Presentation


Michaela Vesterlund

21 januari 2010 - och en underbar framtid framför oss!
Jag verkligen älskar min Daniel ♥


Kärlek!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Mina brudar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards