Michaela Sandra Vesterlund

Alla inlägg under februari 2011

Av Michaela Vesterlund - 25 februari 2011 10:10


  


 

   


  

 

Daniel, you are the one and only!

Jag älskar dig så fruktansvärt mycket.

Du är verkligen det bästa som hänt mig,

och jag släpper aldrig taget om dig <3


A true lovestory never ends


Av Michaela Vesterlund - 25 februari 2011 09:47


YEES!

Nu är teorin och uppkörningen bokad och jag är sjuuukt nervös.

Men det kommer nog gå bra, tror det är jag som oroar mig lite för mycket.

Och min älskling får inte veta vilken dag det är,

för det får vara en överraskning för honom.

Längtar som ett tok, och håller alla tummarna!


Idag så ska iaf jag och hjärtat mysa och se på Bigbrother,

och efter det ska vi göra något roligt,

om det finns något roligt att göra i denna kommun vill säga.

Annars lär vi slå på en bra film, handla godis

och bara finnas för varandra, och det är bara för underbart!

Hursomhellst, så saknar jag honom sjukt mycket när jag är på skolan,

vill bara hem och pussa på honom när han ligger i min säng

och sover så sött <3


Daniel, you are the one and only <3


Av Michaela Vesterlund - 24 februari 2011 13:03


ja, nu har hjärtat köpt en bärbar dator.

Vilket jag hatar, för han är typ beroende av den.

Men han är sötast ändå!

Sen igår, då kommer hjärtat hem till mig med ett stort

paket och i paketet ver det en cheezballspåse,

en iskall CocaCola, en snusdosa & en svart hårfärg.

Han är bara såå söt, och jag älskar honom mer än allt annat <3

Av Michaela Vesterlund - 22 februari 2011 11:55


Igår så firade jag och hjärtat 13 månader, otroligt mysigt var det!

Vi var hemma hos hjärtat och spelade kort, såg på solsidan,

fixade och åt marängsviss, myyyste och kollade på Bigbrother.

Spelade kort var dock ingen höjdare, eftersom att jag vann och

jag har en otroligt dålig förlorare till pojkvänn, så lite sura miner

vart det (!) Söthjärtat mitt! Solsidan var lika kung som vanligt,

Bigbrother med och marängsvissen var hur underbar som hellst.

Och myset finns det inga ord för, känslan är obeskrivlig <3

 

Men nu iaf, så sitter jag på skolan och har slutat.

För allt var typ inställt, så jag började kvart i tio och slutade

tjugo i elva. Lite drygt, eftersom att bussen går klockan kvart i ett.

Men som tur är så kommer min Saris och hämtar mig i stan, mys!

Och hjärtat ska på arbetsintervju så jag håller alla tummar för

honom, men det kommer gå bra, det vet jag (:

Och ikväll ska jag mysa ner mig i soffan med hjärtat <3


Daniel Gidlund, jag älskar dig av hela mitt hjärta! <3


Av Michaela Vesterlund - 21 februari 2011 10:12


21 januari 2010 - 21 februari 2011

- 13 underbara månader & en oförglömlig framtid.

 

Idag så har jag och hjärtat vart tillsammans

i 13 månader, dom bästa 13 månaderna i hela mitt liv.

 Tiden går så otroligt fort, och jag blir bara lyckligare

och lyckligare för varje dag som går.

Han är verkligen det bästa som hänt mig.

Det ska alltid vara vi <3

A true lovestory never ends

Av Michaela Vesterlund - 21 februari 2011 10:05


Igår så åkte jag och hjärtat hem till honom och sov där.

Så när vi kom dit så fikade vi räkmackor och oboy,

riktigt gott var det!

Sen höll hjärtat på att fixa något på datorn,

så då städade jag hans rum, tände massa ljus

och plockade fram cheezballs, Cola, pringles till oss.

Sen slog vi på Solsidan och efter det vart det Bigbrother!

Riktigt mysig söndag måste jag säga <3

 

Och imorse så vaknade jag lite senare än planerat,

så det var bara att slita på sig kläderna, borsta tänderna

och sedan försöka väcka hjärtat som skulle skjutsa mig till bussen.

Men min myspojke var väldigt trött, så han skjutsade mig i

sista minuten till bussen. Men som tur var så hann jag med den.

Men just nu så har jag hål till klockan tio över tolv,

sen ska jag åka hem och mysa med världens bästa myspojke!

 

Daniel Gidlund <3

 

Av Michaela Vesterlund - 20 februari 2011 15:42


Igår när jag och hjärtat kom hem till han så myste vi och kikade

på Solsidan. Sen runt klockan halv två ringer mamma och säger

att vi måste komma ner till stan för dom har krockat.

Så vi skyndade oss ner till stan och hämtade upp dom.

Sen fick vi stå där i en timme för att vänta på bärgarn.

Lite rädd jag var när jag fick höra att dom hade krockat,

men som tur var så gick det bra för dom alla utom för bilen.

Och lite mindre bra var ju att dom krockade med en

ambulans utan blåljus som svängde ut rätt framför dom.

 Men efter det åkte jag och hjärtat hem, tittade på Solsidan,

och efter det somnade vi. Sen imorse när vi vaknade åkte

vi hem till mig och då drog pappa och hjärtat ut med skotrarna,

så jag promenerade över till Sara för att umgås lite!

Så snart lär dom väl dyka upp, och då ska hjärtat och jag åka hem till

han och försöka överföra mina bilder från kameran.

Sen laddar vi inför första avsnittet av Bigbrother med godis,

annat gott och mys med älsklingen!


Daniel Gidlund, you are the one and only! <3

Av Michaela Vesterlund - 19 februari 2011 18:29



Igår efter att jag och hjärtat kom hem från cupen så fick han mig

att börja gråta, gråta som jag inte har gjort på väääldigt länge.

Han visade mig videon som han gjort till mig under tiden som jag hade

lämnat honom. När jag lämnade honom så brände han ut den

på en skiva, åkte hem till mig och la den på sängen,

jag tittade på den, och jag vart helt förstörd!

Och jag visste att jag skulle bli det även denna gång han

skulle visa den, jag ville inte se den, men det ville hjärtat,

och ja, han fick mig verkligen att börja gråta.

Så jag kramade om honom, hårt och länge.

Och viskade i hans öra att jag älskade honom, och han kramade om mig

och sa att han älskade mig mer än allt annat <3


Det var en väldigt hemsk period för oss båda, och det är verkligen något som

jag bara vill glömma, det var mitt livs största misstag att lämna

den männsikan som betyder mest för mig, människan som jag

skulle offra allt för, människan som jag älskar av hela mitt hjärta!


Idag, är jag världens lyckligaste och jag har glömt dom 23 dagarna,

dom finns inte för mig, och det kommer aldrig någonsin att hända igen,

aldrig någonsin!

Det ska alltid vara vi, alltid <3  

Ovido - Quiz & Flashcards