Michaela Sandra Vesterlund

Alla inlägg under november 2010

Av Michaela Vesterlund - 29 november 2010 14:41


Var väldigt länge sedan som jag skrev något annat

än att jag älskar min Daniel, mer än något annat.

Men kan bara inte låta bli att skriva det, för jag älskar verkligen honom.

Men det vet nog alla redan vid det här laget, annars äre nå konstigt!

 

Så ja, jag tänkte börja med att skriva vad som hänt denna vecka.

Måndags så var jag på skolan och åkte sedan hem till hjärtat och myste.

Tisdagen så var jag på jobbet med mamma sedan följde hon

mig på sjukhuset, och sen myste jag med hjärtat (som vi gör hela tiden).

Sedan på Onsdagen så var jag hemma från skolan, och sen myste med hjärtat.

Och på Torsdagen åkte jag in på sjukhuset klockan nio på morgonen,

fick åka därifrån runt tre/halv fyra.

Tiden gick väldigt sakta, men jag sov ändå den mesta tiden.

Och som tur är så hade jag mitt älskade hjärta

och min underbara mamma med mig!

Och på Fredagen så vart det heller ingen skola för mig,

utan jag var hemma och fin städade, och myste med hjärtat på hans lunch.

Sen efter att han slutade jobbet så åkte vi till stan

och käkade pizza, sen hem och myste som vanligt.

Lördagen julstädade jag åt mamma och pappa, och var jätte duttig (;

Sedan bar det iväg till DollarStore med mamma, pappa

och min älskling, massa mys var det (:

Och runt klockan sex vart jag och hjärtat bjuden till Sara och Linus,

jätte god mat var det. Tusen tack! <3

Efter maten drack vi lite och spelade kort, väldigt mysigt (:

Och Söndagen bestod bara av att mysa hela dagen/kvällen tills vi somnade <3

 

Nu sen i igår så sover jag och hjärtat hemma hos mig,

efter att han "bott" hos han i typ 3 månader.

Lite närmare för Daniel till jobbet och närmare till bussen för mig,

så det är lite fördelar med det!

Annars så trivs jag jätte bra hemma hos Daniel,

eftersom jag har haft alla mina saker där så,

så har det kännts som om jag var hemma (:

Myspys!


Nu är det bara 20 dagar kvar till den stora dagen (:

Krogen med hjärtat och vänner, Sundsvallsresa med hjärtat.

som jag längtar!


Även att jag och bebis snart vart tillsammans ett år,

eller ja, bara en månad kvar.

Måste säga att tiden gått för himla fort.

Och jag ångrar inte en sekund med min prins,

han är verkligen det bästa som hänt mig!

Så ja, den 21 januari, är en väldigt stor dag med många otroligt fina planer (!!)

Den dagen kommer vi nog aldrig att glömma, det lovar jag.

Jag verkligen älskar min skatt <3

 

Och ja, som alla ser så lyckades jag inte skriva ett blogginlägg

utan att förklara min kärlek till min underbara Daniel!


21 januari 2010 - Då, nu & föralltid! <3

 

 



 

 

 





 

 

 

 









Av Michaela Vesterlund - 11 november 2010 08:09


Michaela Vesterlund <3 Daniel Gidlund

                       - kärlek, trygghet & lycka!

Av Michaela Vesterlund - 11 november 2010 07:48


Just nu består mina dagar av jag är illamående när jag vaknar.

Sedan blir det skola, där jag är sjukt trött.

Umgås med Saris, där vi skrattar och äter ihjäl oss.

Sedan kryper jag ner under täcket med världens bästa och myser,

sen somnar jag som en stock.


Vet även om en tjej som pluggar körkortsteori några timmar om dagarna,

för hon ska ha körkort om lite mer än en månad.

Sen tillbringar hon även hennes tid på sjukhuset lite nu och då.

Och om en månad så blir hon stor tjej!


Så händelserika är mina dagar just nu ungefär,

men det är ju för att det är en jobbig period just nu.

Men jag har ju världens bästa som jag delar mitt liv med,

och då kan inte livet bli bättre.

Han är guldvärd!


21 januari 2010 - en underbar framtid framför oss.

 - jag älskar dig, härta! <3


Av Michaela Vesterlund - 10 november 2010 21:40


 Jag älskar min bebis! <3

Av Michaela Vesterlund - 2 november 2010 16:27


Jag har världens finaste älskling!

som jag älskar mer än allt annat på denna jord <3

Tänk att just jag fick han, jag är den lyckligaste flickan på denna jord!


(& jag vet att det är fler som vill ha han ;) )

Ovido - Quiz & Flashcards