Michaela Sandra Vesterlund

Alla inlägg under mars 2010

Av Michaela Vesterlund - 28 mars 2010 18:36


Hejsan hallå!

Nu har jag och hjärtat bott hos mig i två månader,

så nu är vi hos han ist. Väldigt skönt måste jag säga,

och skönt att komma hemifrån och slippa allt skrik runt mina syskon.

Så nu har vi sovit här sen i fredags, mysigt mysigt!


Igår så åkte vi skoter och pimplade.

Sen duschade vi och så, sen bar det iväg till stan :)

Det var väldigt roligt att träffa min Saris också, har saknat henne så <3


ne nu ska jag mysa med gubben. Sen ska vi bada! :)

Jag älskar dig, Daniel.. Otroligt mycket <3

Av Michaela Vesterlund - 18 mars 2010 21:40

När förlorade du din oskuld? Det var ett tag sedan.

Om ja, med vem? - Nicklas.

Vem hade du senast sex med? - Min älskling såklart!

Har du haft sex onykter?- Ja, det har jag.

Har du haft sex nykter? - Apselut.

Har du varit tillsammans med dom du haft sex med? Oftast, ja.

Har du haft ett one night stand? - Ja.

Har du onanerat? Jadå.

Har du använt en sexleksak? Jupp

Har du haft analsex? ja

 

Har du varit otrogen? Ja, det har hänt.

Har du haft gruppsex? Nope.
Har du slickat/sugit av någon? Ja
Har du blivit slickad/avsugen? Ja

 

Har någon annan runkat/pullat av dig? Ja.
Om ja, har det hänt när du varit onykter? Det också.

Har du runkat/pullat av någon? Ja.
Om ja, har du gjort det nykter? ja.

 

Vem strulade du med första gången? Kommer ej ihåg.

På vilka ställen har du strulat på? Olika.
Hur många har du som mest strulat med på en kväll? Ingen aning.

Har du strulat med flera med samma namn? Det tror jag inte :p
Har du strulat med en av samma kön? Kompispuss, och nej, det kallar jag inte strul.
Men om man vill kalla det strula, så ja, då har det hänt.

Har du strulat med någon offentligt? Jaa, det har jag.
Har du strulat med någon nykter? Ja.

Har du strulat med någon onykter? Det också.

Hur många har du strulat med? Håller inte räkningen precis
Har du försökt ha sex men det har inte gått av en orsak? - va?

Har du haft mens när du haft sex? Ja.

Har du gjort det med en utav samma kön? Nope.

Vad har du för läggning? hetero !

 

När fick du din mens? Kommer inte ihåg :s

Har du någon gång varit gravid? Nejnej.

Har du gjort abort? Nej.

Hur gammal tycker du man ska vara för att bli med barn? Det beror ju på.

 

Hur många förhållanden har du haft? 3 riktiga.

Vad hette din senaste kille/tjej - Håkan Eriksson.

Har du strulat/haft sex med någon som går/gått på samma skola som dig? - Ja!

 

Har du blivit kallad hora/player? Jies. 

Har du blivit kallad lebb/bög? - ?

Har du haft sexuella fantasier som är olämpliga? - Det kan hända.

Har du onanerat när en vän varit i närheten? nejnej. 

Hur många gånger onanerar du dagligen? ...

Har du blivit påkommen under sex/onanering? Ja, under sex.

Har du fått stånd i skolan? Jämt :o  

Har du fått orgasm under sex  utan att behövt pilla på dig själv? Ja

Har du köpt en sexuell leksak någon gång? Nope.

Tycker du det här testet är pinsamt? Nej.

Har du varit på ungdomsmottagningen någon gång? Många gånger.

Varför var du där? - P-piller, testa mig mot sjukdommar, gravitetstest

Vem hade störst snopp som du hade sex med? - Deru ;)

Är du kär? Ja, det är jag verkligen! <3

Har du gillat någon som går i din klass nu? Hahha, nej!
Har du velat ha sex med någon som går i din klass just nu? nej.

Har du tagit nakenbilder någon gång? Det har hänt, ja.

Har du blivit utsatt för sexuella trakasserier? haha! 

Hur länge brukar du vänta med att ha sex med din flickvän/pojkvän när ni just blivit tillsammans - olika

Hur ofta har du sex med din flickvän/pojkvän? Flera gånger om dagen ;)
Hur ofta har du sex i veckan? 7-14ggr

Har du haft matsex någon gång? haha, nejnej :P 

Har du använt strap-on? hahahhahaha! Det har jag inte :p

Har du haft en kk? Kan man nog säga!

Hur många har du haft sex med? ...

Har du haft sexualkunskap i skolan? Ja, det har jag. 

Har du tittat på någon p-rulle någon gång? Det har väl alla? :o

Vem var smalast av de du haft sex med? Ingen aning.

Vem var tjockast av de du haft sex med? Jag har inte haft sex med tjockisar :p 

Vem var äldst? Ålder Tack! Nicklas, han är 85:a.

Vem var yngst? Ålder tack! Daniel & Dennis, dom är 91:or

Hur gammal är den yngsta du strulat med? Just nu är han 18.

Hur gammal är den äldsta du strulat med? 25år.

Vad tänder du på? Min pojkvänn i kallsonger ;) GRRRR! RAAWR ;) Han är en riktig heting!


Daniel Gidlund, jag älskar dig! <3

Av Michaela Vesterlund - 16 mars 2010 16:26

 

Gubben, du är det bästa som hänt mig.

Känner verkligen att du är den rätta för mig, den bästa för mig.

Jag har aldrig kännt denna känsla förrut, en känsla som är helt obeskrivlig.

Du har verkligen allt det som jag önskat mig,

det som jag alltid velat haft & det som jag alltid har sökt efter.

Bara tanken på att du är min gör mig alldeles glad och varm.

med dig är jag verkligen den lyckligaste tjejen i världen!

Du är en sån som alla skulle behöva, en sån som alla vill ha.

Du finns alltid där när jag behöver dig,

och jag kan verkligen prata med dig om allt.

Den killen som just jag fick.

Du är den bästa i mitt liv <3

Tiden har bara runnit iväg & många oförglömliga minnen delar vi.

Du har den största delen i mitt hjärta,

platsen som ingen kan ta ifrån dig,

den som alltid kommer att tillhöra just dig. 

För du har verkligen fått mig att känna hur äkta kärlek är,

Om jag kunde så skulle jag visa hela världen att jag älskar dig,

att det är dig jag vill ha & att det är dig

som jag vill spendera resten av mitt liv med.

Det bästa som finns är att se le,

det börjar pirra i hela min kropp och jag blir alldeles knäsvag.

På kvällarna då du somnat, och jag inte kan slita blicken ifrån dig.

tankarna går enbart på dig..

hur otroligt glad och tacksam jag är över att få ha dig hos mig,

att du är min och jag känner verkligen hur kär jag är.

Jag är helt tokig i dig!

Jag försöker verkligen visa dig hur mycket jag älskar dig,

men du kommer aldrig någonsin förstå hur mycket,

det är helt obeskrivligt <3



Du är min drog, den som jag inte kan leva utan.

Den som jag måste ha, utan dig är jag inte hel.

Med dig känner jag mig trygg och kan vara mig själv,
    Du är ljuset i mitt liv, du ger mig styrka.

Du är min värld, hjärtat..
  Och jag kommer aldrig någonsin släppa taget om dig!


Jag älskar dig gränslöst, Daniel!

Jag vill alltid vara din. <3










 
Av Michaela Vesterlund - 9 mars 2010 12:55

   Du är den finaste jag vet, du är den mest underbara som finns.

Att veta att du är min gör mig alldelses glad, jag känner lycka.

Du är det bästa, hjärtat!

& jag älskar dig obeskrivligt <3


Av Michaela Vesterlund - 4 mars 2010 13:08

  

 

hejsan!

Just nu sitter jag på skolan och har tråkigt.

Men duktiga jag har iaf vart här hela dagen, det är inte precis likt mig.

Orkar inte lägga ner min energi på skolan just nu.

Har som sagt sökt stil och hälsa i Umeå,

så förhoppningsvis så hamnar jag där (:

 

Efter skolan så följer Filip med mig och Daniel hem.

Busigt kommer det att bli (:

Fredag = Party!!

Sen på lördag så blir det Gussjön för våran del,

skoter dagar är alltid mysigt med hjärtat och familjen!

 

Allt känns så bra, helt overkligt!

Känslorna är helt obeskrivliga <3

Känner att jag inte skulle klara mig utan dig,

skulle bli så tomt och tyst.

Har inte sovit utan dig en natt sen vi vart tillsammans,

och skulle absolut inte klara det..

Skulle grinat mig till sömns..

Att vakna på morgonen och känna din kropp emot min och

hur du håller om mig är helt underbart.

Med dig känner jag lycka, trygghet och kärlek <3

Du är bäst, gubben

& jag älskar dig <3

21 Januari 2010, obeskrivligt!


 

Anonyma kommentarer är ju verkligen något jag bryr mig om.

Gumman, jag tycker det är väldigt omoget att du inte

vågar stå för saker och måste vara anonym ;)


Ovido - Quiz & Flashcards