Michaela Sandra Vesterlund

Alla inlägg under december 2010

Av Michaela Vesterlund - 30 december 2010 21:55


När jag läser vad du skriver går det en rysning genom hela mig,
känslan är obeskrivlig, och du, jag känner precis likadant för dig!

Man säger ju att äkta kärlek inte går att beskriva,
och ja, det kan man ju lugnt säga utan att överdriva..

 

Så detta är ett litet sett försök att förklara..

Hur mycket du verkligen betyder för mig min underbara!

 Älskling, fyfan vad jag älskar dig, det är helt stört,
jag känner verkligen, att utan dig, då skulle det vara helt kört!

Med dig vid min sida, känner jag trygghet, att jag är hel,
Allt känns underbart ska du veta, det känns rätt och inte fel!

Att se dig le är helt oslagbart, och att se dig skratta?
Värme inom mig, LYCKA, ja.. du kan inte fatta!

Du är DEN för mig hjärtat, hon som fått mig till toppen,

men du är även den, som kan få mig till botten.

Så den enda önskan jag har just nu,

är att det alltid kommer att vara, bara jag och du!

---------------
Nyår snart älskling,  och vid tolvslaget ska du mig vara bredvid,
Det är menat, Daniel hjärta Michaela..
..: Då, nu och föralltid :..


Från din, bara din egna Daniel <3

-Jag älskar dig-

Av Michaela Vesterlund - 30 december 2010 11:06

  


År 2010


Mycket strul dom första 15 dagarna i Januari, väldigt strulig period.

Men den 17 Januari träffade jag Daniel, efter den dagen kände jag mig glad.

Jag kände att den tunga väskan som jag gått och burit på äntligen släppt.

Problemen var som borta.

Den 21:a Januari satt vi vårat datum <3

Många lyckliga dagar, allt var som en saga.

Tills den 21:a maj, det var den dagen, 

den dagen som skulle förändra mig en period framöver.

Mina tankar skulle åka på något tragiskt

istället för på min kärlek och mina glada stunder. 

Vi åkte till Alanya den 28:e maj, jag var glad, jag var lycklig!

Som ett litet barn på julafton.

Den veckan i Alanya är helt oförglömlig, helt obeskrivlig.

Men så fort vi kom hem till Sverige så började tankarna sakta

vandra vidare till något som jag själv visste att jag inte skulle tänka på,

jag visste att jag skulle förstöra mig själv!

Men jag kunde inte göra något åt det.

Jag började helt plötsligt känna mig sviken av min kärlek,

Men hur kunde jag göra det när han inte hade svikit mig.

Men jag vart som lite deprimerad, 

men våran kärlek var egentligen underbart,

men jag började sakta med säkert dra mig som lite undan. 

Men jag var stark, jag visade inte att jag mådde dåligt.

Inget vet, ingen visste, knappt jag själv!

Efter två månader lämnade jag honom,

träffade en annan, trodde att det skulle hjälpa.

Jag visste inte vad som skulle hjälpa mig upp igen,

därför jag provade allt.

Men efter att jag lämnade Daniel, vart det bara värre.

Min livsglädje förvann totalt, jag förstod att det var han som fattades.

Det var ju han jag var lycklig med, han som jag ville leva resten av mitt liv med.

Hur kunde jag lämna honom?

Jag fick ångest!

Han var mitt liv, mitt allt

hela min värld!

Jag skulle inte klara mig utan honom,

men ju mer jag försökte föreställa mig oss igen,

desto mer kom tankarna och frågorna,

"vill han verkligen ha tillbaka mig efter allt jag gjort?"

"han var ju också förstörd, skulle han våga igen,

Eller skulle han vara rädd att jag skulle svika han igen?"

Tusen frågor, tusen frågor utan svar..

Men jag kände mig ändå trygg, jag visste ju ändå att han saknade mig.

Han skrev det varje dag,

men ändå vågade jag inte riktigt ta det första steget igen.

jag kände mig så dum!

Efter 23 dagar kom han hem till mig, hela jag pirrade av glädje och lycka.

Vi kramades ute i regnet, och efter ett tag möttes våra läppar.

Det var det mest lyckligaste ögonblicket i mitt liv!

Jag kände mig hel, hela min värld totalt förändrades på bara några minuter.

Och dom minuterna kände jag verkligen att jag vill leva mitt liv med honom,

det är han som jag vill vakna bredvid på moronen,

det är han som jag vill hålla om när jag ska sova, det är han jag vill ha tillbaka!

Och jag ska aldrig sluta älska honom <3


Efter det uppehållet,

känner jag bara hur min kärlek blir

starkare och starkare för varje dag som går.

Och det var verkligen dom värsta 23 dagarna i hela mitt liv,

det kändes som en evighet, en evighet utan min Daniel!

Men ska jag vara helt ärlig,

så tror jag ändå att det är bra att det vart ett uppehåll,

det fick mig verkligen att inse, inse att det är han jag vill leva med,

han som jag vill göra allt med, han jag inte vill leva utan!

Han är verkligen min stora kärlek <3


Och idag  skulle jag aldrig kunna tänka mig att vara utan honom,

jag skulle inte klara det, det finns inte för mig!

Han har fångat mitt hjärta, och ingen kan någonsin ta det ifrån honom.

Vår kärlek är stark!

Tillsammans älskling, tillsammans klarar vi allt <3



Amor vincit omnia


Av Michaela Vesterlund - 30 december 2010 09:12


Har alldeles precis vaknat,

tänkte sätta mig här en kvart eller två för att vakna till liv.

Sen ska jag hoppa in i duschen, städa älsklingens rum,

bädda sängen och fixa iordning mig för att sedan klockan halv ett,

åka till stan med min älskling och göra massa ärenden och titta i affärer,

KANSKE handla något!


Och nyår, det ser väldigt ljust ut.

Kommer bli kanon kul!


Hursomhellst, så ska jag sitta här ett tag till.

Lyssna på Rihannas egna "Love the way you lie",

äta lite choklad och sakna min finaste! <3

Av Michaela Vesterlund - 29 december 2010 13:05


Jag är en duktigtjej!

Klockan är ett, och jag vaknade klockan sju när älskling for på jobbet.

Och på sex timmar så har jag hunnit..


* Sitta vid datorn till klockan nio.

* Kommit på mitt nyårslöfte.

* Hoppat in i duschen, borsta tänderna.

* Sminkat mig.

* Fixat håret (hårtork, plattång och volumaster).

* Klä på mig (min fina bruna kofta, mina svarta legging och svart linne).

* Städat hela älsklingens rum jätte fint.

* Bäddat sängen jätte jätte fint med våra nya sängkläder.

* Ätit och myst med älsklingen på hans lunch.

* Sen sitta vid datorn en massa mellan allt.

* Lyssnat på Pinks nya låt (fucking perfect), tusen gånger.


När älsklingen kom hem på lunchen

så sa han att jag var jätte fin,

och att jag hade städat hans rum jätte fint.

Och om han är nöjd, då är jag med nöjd!

Aww, jag har verkligen världens bästa älskling

<3

Av Michaela Vesterlund - 29 december 2010 07:34


Nu har jag kommit på vad jag ska ha för nyårslöfte,

dock så tror jag inte att dem kommer att funka.

Men om jag lyckas sluta snusa och sluta röka,

så måste jag ju klara detta!


* Bara äta godis på lördagar.

- Kommer bli svårt eftersom jag är tillsammans

med en gottegris som äter "godis" 24/7.


* Jag ska ta tag i träning/gym, att röra mig mer förhuvudtaget.

- Det kommer jag att klara eftersom hjärtat tränar hela tiden.


* Börja spara mina pengar.

- Hmm, kan gå. Jag vill ju köpa allt, typ bara för att köpa något!

men det ska jag verkligen försöka ändra på.


Ja, det var det jag hade kommit på.

wish me good luck


Av Michaela Vesterlund - 28 december 2010 13:16

  

A true lovestory never ends


Gubben, du är det bästa som hänt mig.

Känner verkligen att du är den rätta för mig, den bästa för mig.

Jag har aldrig kännt denna känsla förrut, en känsla som är helt obeskrivlig.

Du har verkligen allt det som jag önskat mig,

det som jag alltid velat haft & det som jag alltid har sökt efter.

Bara tanken på att du är min gör mig alldeles glad och varm.

med dig är jag verkligen den lyckligaste tjejen i världen!

Du är en sån som alla skulle behöva, en sån som alla vill ha.

Du finns alltid där när jag behöver dig,

och jag kan verkligen prata med dig om allt.

Den killen som just jag fick.

Du är den bästa i mitt liv <3 


Tiden har bara runnit iväg & många oförglömliga minnen delar vi.

Du har den största delen i mitt hjärta,

platsen som ingen kan ta ifrån dig,

den som alltid kommer att tillhöra just dig. 

För du har verkligen fått mig att känna hur äkta kärlek är,

Om jag kunde så skulle jag visa hela världen att jag älskar dig,

att det är dig jag vill ha & att det är dig

som jag vill spendera resten av mitt liv med.

Det bästa som finns är att se le,

det börjar pirra i hela min kropp och jag blir alldeles knäsvag.

På kvällarna då du somnat, och jag inte kan slita blicken ifrån dig.

tankarna går enbart på dig..

hur otroligt glad och tacksam jag är över att få ha dig hos mig,

att du är min och jag känner verkligen hur kär jag är.

Jag är helt tokig i dig!

Jag försöker verkligen visa dig hur mycket jag älskar dig,

men du kommer aldrig någonsin förstå hur mycket,

det är helt obeskrivligt <3


Du är min drog, den som jag inte kan leva utan.

Den som jag måste ha, utan dig är jag inte hel.

Med dig känner jag mig trygg och kan vara mig själv,
    Du är ljuset i mitt liv, du ger mig styrka.

Du är min värld, hjärtat..
  Och jag kommer aldrig någonsin släppa taget om dig!


Jag älskar dig obeskrivligt, Daniel!

Jag vill alltid vara din. <3


Av Michaela Vesterlund - 28 december 2010 12:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards