Michaela Sandra Vesterlund

Alla inlägg under maj 2009

Av Michaela Vesterlund - 8 maj 2009 17:45

  

En vecka i paradiset!


På morgonen runt halv tio tiden vart det sol & bad.

Låg på stranden till ungefär klockan 3, sedan gick vi och åt pizza med majonäs på :)

MUMS!

Sen så solade vi på hotellet lite.

Efter ett tag när klockan slagit halv sex så fixar vi oss.

Duschar, fixar partykläderna, sminka oss, osv osv.

Vi vart klarar runt tio tiden :)

Så åkte vi till Oba och pratade med folket (2ggr)

Annars gick vi till discoteken och pratade med folk efter vägen :)

Väl framme på discot, så sätter vi oss vid ett bord som vi får.

Beställer drinkar, även chefen på James Dean bjöd oss på massa drinkar & shots.

Fylla vart det varje kväll för mig, mamma och Lisa! :)

Helt underbart!

Sedan vart det dans, och prat med massa människor.

Fick sedan plats i VIP soffan där vi väntade på våra vänner som jobbar på James Dean :)

Sedan åkte vi hem runt halv fyra/fyra tiden, fick skjuts och ibland gick dom med oss till vårat hotell!

Kom hem till hotellet klockan fem någongång!

somnade, och även vissa spydde lite.

Sedan vaknade man klockan halv tio igen dagen efter och kände sig fortfarande lite påverkad!

Party 7 dagar i veckan, helt underbart!

Är även så glad att Lisa var med, jag älskar dig gumman <3

Ingen kommer förstå min känsla, hur underbart roligt och obeskrivligt det är :)


Back in Oktober!


Detta var min 6:e gång i Alanya,

Men det ska bli minst 10 ;)

(men vissa vet varför jag åker till samma ställe, och vissa inte.

Men vissa har inget med det att göra heller!)


 
Helt obeskrivligt.
 Helt oförglömligt.
 Det finns inte ord!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Michaela Vesterlund

21 januari 2010 - och en underbar framtid framför oss!
Jag verkligen älskar min Daniel ♥


Kärlek!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Mina brudar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards