Michaela Sandra Vesterlund

Alla inlägg under mars 2011

Av Michaela Vesterlund - 21 mars 2011 16:55


14 månader med världens finaste!


- Med dig är jag den lyckligaste på denna jord.

Oförglömliga minnen delar vi,

och en underbar framtid har vi framför oss!

Forever after <3


   

  

Av Michaela Vesterlund - 21 mars 2011 16:41


Oj, väldigt länge sedan jag skrev något här.

Men ja, i lördags åkte jag, hjärtat, pappa, mamma & Daniella

till Kramfors och gick på Dollar. Väldigt trevligt!

Umgicks sedan med Linus & Sara hemma hos mig.

Efter det åkte jag, hjärtat och Daniella hem till

hjärtat och tittade på "Under ytan".

Somnade, och på morgonen fikade vi och sedan

gick vi från Örbäck hem till mig, skönt!

Söndags så möblerade jag, Daniella och hjärtat,

Daniellas rum. och faktiskt så vart det ganska bra!

Sedan åkte jag och hjärtat skoter med mamma och pappa.

Åkte upp på något berg och satt oss i solen och åt gofika!

Och senare på kvällen så åkte vi hem till hjärtat och

myste till Bigbrother.

Men vaknade dock 02.30 över att min mensvärk gjorde

så jävla ont, så jag höll på att grina ihjäl mig.

Så hjärtat vaknade och kramade om mig,

gick och hämtade alvedon och stöttade mig till 100%.

Men kunde inte somna förns 04.00, pga värken.

Vaknade imorse och hade lika ont,

så jag och hjärtat har myst hela dagen idag, underbart!

Och hjärtat sålde även min moped idag, så nu är man 3000kr rikare.

Men just nu så väntar jag på att hjärtat ska komma tillbaka

efter att han skjutsat hem mamma från stan,

så vi kan slå på en bra film, kanske baka något gott och

bara fortsätta denna dag med mys!

Av Michaela Vesterlund - 14 mars 2011 19:09


Imorse vaknade jag av mig själv klockan 05.30

Klev upp, duschade och sedan gick och la mig i sängen

och myste med världens finaste!

Fixade iordning mig och sedan väckte jag honom,

eftersom att vi sover hemma hos honom så skjutsar

han mig till bussen klockan 07.00 på morgonen.

Gick på skolan, sen kom älsklingen till stan och hämtade mig,

vi åkte på affärn och handlade köttfärs till Monika och Nisse.

Efter det åkte vi till Sara & Linus och hälsade på.

Och nu håller älsklingen på att sälja min moped.

En halvtimme efter att han hade lagt ut den på

blocket så var det någon som ringde på den,

och han ska typ komma nu. Helt amazing!

Så lite senare åker vi hem till hjärtat, myser ner oss i sängen

och kikar på Bigbrother!

Daniel <3

Av Michaela Vesterlund - 10 mars 2011 18:37

 



Du är tillsammans med? 

Erik Daniel Saman Gidlund <3


Hur gammal är han/hon?

19 år.


När fyller han/hon år?

21 maj.


Vart bor han/hon?

Långsele/Örbäck


Har han/hon druckit någon gång?

Det har han.


Har han/hon rökt?

Jies.


Vad har han/hon för färg på rummet?

Brunt och en "fondvägg".


Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon?

Köpa ett fint hus, en ny bil och slösa en masssa.


Är han/hon beroende av något då?

Gooodis!  & mig <3


Är han/hon envis?  

Det kan han vara.


Vad gör han/hon på helgerna?

Umgås med mig (:


Beskriv honom/henne med två ord?

Min Daniel <3


Varför blev du tillsammans med honom/henne? 

För att vi tyckte väldigt mycket om varandra <3


Föll du för honom/henne direkt?

Direkt när jag började umgås med honom!


Du älskar honom/henne?

Oändligt mycket <3


Du har roligt med honom/henne?

Alltid! Vi har alltid roligt tillsammans <3


Du har gjort ett sugmärke på honom/henne?

Det har jag.


Säg något du känner för honom/henne?

Lycka, kärlek och trygghet!


Vad är det finaste han/hon sagt till dig?

Oj, det är väldigt mycket fint han har sagt till mig <3


Vad gillar du mest med hans/hennes utseende?

Hela han är fin!


Hur träffades ni första gången?

På Hildas disco för ca. 10 år sedan.


Bor ni långt ifrån varandra?

Inte alls.


När blev ni tillsammans?

21 januari 2010 <3


Hur länge har ni då varit tillsammans? 

Snart 14 månader <3


Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?

Jies!


Vad för slags filmer ser ni på tillsammans?

Alla möjliga.


Har ni sovit över hos varandra?

Varenda natt!


Vad har ni gemensamt?

Vi älskar varandra mer än allt annat! & ja, typ allt!


Har ni samma åsikter om saker?

Inte alltid.


Planerar ni framtiden ihop?

Det gör vi & det kommer bli underbart <3


Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst?

23 dagar, Då jag gjorde mitt misstag som lämnade honom!

Och nu är jag den lyckligaste i världen och

skulle aldrig vilja leva utan honom! ALDRIG! 


Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra?

Varje dag, varje timma, varje minut!

Nej, så överdrivet är det inte, men minst några gånger per dag.


Hur länge kommer ni vara tillsammans?

Föralltid, hoppas jag! <3


Jag älskar min Daniel oändligt mycket! <3


Av Michaela Vesterlund - 8 mars 2011 09:06


Fint väder idag igen, så idag ska jag först duscha, fixa iordning mig,

städa hjärtats rum, fika och vänta på att Sara ska ringa mig.

Och om vi ska hitta på något, så ska jag promenera in till

Långsele från Örbäck har jag bestämt. Sköönt!

Hjärtat är på jobbet, som han kommer vara

varje veckodag till klockan fyra, hela mitt lov.

Riktigt tråkigt, men myset klockan sju på

morgonen hjälper mig ganska bra.

Fast ja, jag får ju kramas så det räcker och blir över från

klockan kvart över fyra tills vi somnar, så jag är glad ändå!


Hursomhellst, funderar starkt på att åka in till stan,

och gått i affärer och fikat och så.

Det skulle vart mysigt!


Nu: Distanstest, och utomlandsresor

Sen: Duscha, fixa iordning mig, städa hjärtats rum,

fika och vänta på att Sara ska ringa mig.


Daniel <3


Av Michaela Vesterlund - 7 mars 2011 14:54


Åhh, vädret är bara för underbart!

Våren är otroligt mysig och man börjar få

tillbaka massor av energi och ett glatt humör.

Och nu är det inte länge kvar till sommaren,

Som jag längtat efter blå himmel och värmande sol!

Just nu skulle jag bara vilja köpa kött, potatissallad,

färska grönsaker och något gott att dricka.

Dra fram grillen och bara mysa, dock är det lite blåsigt.

Men kan tala om att det inte är länge kvar tillls

jag ska se till att det blir grillat ute i solen.

För jag kommer inte att kunna hålla mig länge till nu!


Hjärtat, Daniel, älsklingen, ja.. kärt barn har många namn.

Hursomhellst så kommer han hem om ca. en timme, och

då tänkte jag minsann dra med honom ut på en mysig promenad.

Hoppas solen, och den blå himmeln håller sig kvar.

Börjar dock bli lite molnigt, men varmt är det fortfarande.

Så, ja. Hursomhellst, hur vädret än är när han kommer hem,

så får det bli en mysig promenad iallafall!


Nu: Ska jag göra ett distanstest!


Erik Daniel Saman Gidlund, forever after <3


Av Michaela Vesterlund - 7 mars 2011 09:25


Halloj!

Förra helgen så åkte jag, hjärtat, Lisa, Jocke,

Micke, Marcus, Affe, Kevin & Tommy skoter.

Åkte även upp på Hamre och grillade korv,

riktigt roligt var det!

Sen har jag och hjärtat mest bara myst hela tiden,

och kollat på Bigbrother varje dag.

Och i lördags vart jag och hjärtat bjuden till

Sara & Linus på middag, riktigt gott var det!

Sen efter maten så kom Willy och

vi spelade UNO och drack.

Igår vart det Kladdkakebak med hjärtat,

spelade kort och åt kladdkaka,

sen la vi oss framför tv:n och

tittade på Bigbrother.

Och idag så jobbar hjärtat så jag

sitter här själv uppe på hans rum,

och saknar han till tusen!


Daniel, forever after <3

Ovido - Quiz & Flashcards