Michaela Sandra Vesterlund

Alla inlägg under maj 2010

Av Michaela Vesterlund - 27 maj 2010 14:38


var ett tag sedan jag skrev något här, men har haft lite fullt upp.

just nu sitter jag hemma hos Lisa och ska strax äta jordgubbar med glass.

NAMNAM!

Sen blir det till att göra slingor på Daniel, för han är just nu och ska klippa sig.

 

Imorgon bär det iväg mot Östersundsflygplats klockan 17:00.

Flyget går sedan klockan 19:00 till mitt älskade Alanya.

Kommer fram klockan 00:30 till antalya, sedan blir det att ta bussen som går direkt från flygplatsen till vårat hotell i Alanya.

Framme där runt 02:30.

Sen blir det till att lägga sig i sängen och mysa med älsklingen.

Vakna runt 09:30, gå till stranden och lägga sig att steka där.

Sen blir Party, all night loooong, every night!

fyfan, vad underbart det kommer att bli :)

en hel vecka i paradiset med min älskade pojkvän och min älskade mamma,

vad mer kan man begära?

& kameran kommer att vara i högsta hugg :)

 

Som sagt så hoppas jag fortfarande på att det kommer bli 10

gånger innan jag fyller 18.

Men nu blir det den 7:e gången jag åker dit, så jag får ligga i lite.

kanske om det blir som jag tänkt,

så ska jag dra med mig älskling dit i sommar igen

efter att jag sommarjobbat och fått ihop mina pengar :)

 

Bara för att jag har världens finaste och mest underbara älskling!

& han kan ingen ta ifrån mig <3

jag älskar dig, Daniel!

 

Då, nu & föralltid.

 

 

 

// Michaela     

Presentation


Michaela Vesterlund

21 januari 2010 - och en underbar framtid framför oss!
Jag verkligen älskar min Daniel ♥


Kärlek!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Mina brudar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards