Michaela Sandra Vesterlund

Alla inlägg under maj 2012

Av Michaela Vesterlund - 28 maj 2012 16:52


Har mestadels legat ute hela dagarna då det har varit fint väder.

Åkte till badstranden igår med Sara och Linus, där låg vi och solade,

spelade minigolf och åt glass. Riktigt mysigt!

Har dock lyckats bränt mig ganska mycket, men jag vart lycklig

imorse när jag vaknade och såg att det mesta har lagt sig!

Nu är det iaf inte länge kvar tills min älskling kommer hem,

som jag saknar honom!  <3



Såhär såg det iaf ut igår

 

   

     

Av Michaela Vesterlund - 24 maj 2012 18:43


Gick ut klockan elva imorse och satte mig och sola.

Bläddrade igenom lite kataloger och åt kall jordgubbskräm med mjölk.

Och gick in runt sex tiden, för att duscha av mig.

Strax blir det en lång härlig sommar promenad!

Är verkligen super glad över att det verkligen är sommar nu.

Känner mig så glad och lycklig!


Daniel <3

Av Michaela Vesterlund - 23 maj 2012 13:38


Sitter i datasalen på skolan och skriver klart det sista innan betygen sätts.

Skulle mest av allt bara vilja sitta ute i det fina vädret och dricka en kall cola och

njuta av sommar vädret. Men som tur är så är jag riktigt snabb på att göra mina uppgifter,

så snart kan jag gå ut och njuta och samtidigt veta att allt det sista i skolan är klart!


Daniel <3

Av Michaela Vesterlund - 17 maj 2012 21:28


Klev upp klockan tio imorse för att åka till Birsta med min mamma och mina syskon.

Och kom hem 20.30 Väldigt mysigt har det varit och jag fick även massa saker av mamma! :')


   

Jag älskar verkligen klockan, så sjukt snygg! Ser dock väldigt fläckig ut på glaset, men det beror på att jag

inte tagit bort plasten ännu.


   

Rosa shorts som ska använda någon gång under studentveckan, som klassen har bestämmt.

Och kunde ej bestämma mig för vilka jag skulle välja, så det fick bli båda.


 

Och den vita tavelramen. Inser dock att jag måste beställa mer kort, så himla roligt att ha kort och att

inte bara ha dom på datorn!


Sen kommer lite andra saker som jag köpte för ett tag sedan, men som jag glömt att lägga ut.

   



Och sen fick jag ett par shorts som mamma och pappa köpte åt mig när dom var påväg

hem från Arlanda efter att dom hade varit i Thailand. Dock köpte hon dom på Birsta

eftersom att hon inte tyckte att det fanns några fina kläder i Thailand.

Och jag är riktigt nöjd över shortsen! :')

   

Av Michaela Vesterlund - 16 maj 2012 20:29


If people are trying to bring you down, it only means that you're above them

 
Av Michaela Vesterlund - 16 maj 2012 20:14


Firar första dagen på min långa helg med massa plugg.

Skönt att få det bortgjort, verkligen!

Och absolut nu när hjärtat ligger och sover eftersom att han börjar

jobbet inatt och kommer hem på fredag morgon.

Så känns det som bästa tiden att göra bort allt vad gällande läxa.

Men om ett tag så kommer Jennifher och umgås med mig, måste ju ta en liten paus i pluggandet.

Och imorgon åker jag med min familj till Sundsvall och shoppar!

Av Michaela Vesterlund - 15 maj 2012 20:29


Fart fram och tillbaka några gånger mellan stan och Långsele idag.

Dels för att lämna in ut våra lappar angående vårat projektarbete

och dels för några andra anledningar. Väl hemma så satte jag igång med att plugga

några inlämningsuppgifter som dock ska vara inne imorgon.

Men det är ju så det blir när man skjuter upp det tills sista dagen just för att man vill

hitta på så mycket som möjligt. Men sen kom hjärtat och hämtade mig när han slutade

praktiken och sitter just nu hemma hos honom och pluggar medans han kollar hockey

och hjälper mig lite med uppgifterna så jag blir klar fortare, han är snäll han :')

Igår iaf så gjorde hjärtat en jätte god banan-choklad milkshake som vi mumsade i oss

medans vi myste ner oss framför BigBrother. En sak som är jobbigt när han är i Boden

är att  jag känner mig mer stressad då, tror verkligen dom hära lugna myskvällarna hjälper mig

mycket mot stressen. För det finns ju absolut inget mer avslappnande än att ligga och mysa

och se på en bra film!  Sen är det ju också självklart jobbigt när han är där för att vi är så långt

ifrån varandra :( Men tillsammans klarar vi det såklart! Och nu är det inte speciellt länge kvar

tills han är klar med sin utbildning :')


Daniel Gidlund, jag älskar dig! <3

Av Michaela Vesterlund - 9 maj 2012 10:54


Hjärtat jobbade natt inatt, så jag fick tyvärr sova själv..

Men sen ringer han och väcker mig klockan åtta imorse och säger att

han ska fixa massa mys till han och mig tills ikväll!

Helt underbart att höra hans röst det första man gör när man vaknar

och man blir så himla lycklig när han har sina otroligt söta kärleksförklaringar

för en :') Och alla dessa kärleksförklaringar som vi har för varandra dagligen,

är det som förvandlar en jätte dålig dag till en underbar dag!


Daniel, jag älskar dig av hela mitt hjärta <3

Ovido - Quiz & Flashcards