Michaela Sandra Vesterlund

Alla inlägg under juli 2011

Av Michaela Vesterlund - 1 juli 2011 10:54


Hejsan!

Länge sedan jag skrev något här.


Måndag - Hade möte på GB med syon och det visade sig att jag

ska hoppa in i Handels 3:an. Riktigt skönt!

Efter det åkte jag, hjärtat & Lisa till Frånö och hämtade Linda.

Sen skjutsade vi hem Lisa. Och jag & hjärtat gick och la oss.


Tisdag - La mig först ute på studsmattan och solade.

Sen åkte jag vidare hem till Lisa, och sen åkte vi hem till Jessica.

Efter det åkte vi till Sollefteå, köpte mjukglass och åkte hem till Pasi.

Sen åkte jag och Lisa hem till Lisa och såg på film.

Och klockan kvart i elva/elva, åkte jag och hämtade hjärtat

som hade varit på match. Sen åkte vi hem och myste ner oss i sängen.


Onsdag - Efter att hjärtat kom hem från jobbet så åkte jag, hjärtat

& Lisa på Bilbingo


Torsdag - Runt fem åkte jag och hjärtat till hoppbron,

och där var det fullt med folk så vi var kvar där en stund.

Sen åkte jag till Lisa medans hjärtat skjutsade Pasi till stan.

Efter det åkte jag, hjärtat, Lisa & willy på konsum och åt glass.

Och efter det åkte jag, hjärtat och Willy till stan och kikade.


Fredag - jag har nyss vaknat och hjärtat är på jobbet.



Jag kan iallafall tala om att jag är väldigt glad över att jag ska

börja i Sollefteå och inte gå kvar i Kramfors.

Och att jag får börja trean är ju hur bra som hellst!


Och om två månader flyttar hjärtat,

för att gå en utbildning som håller på i 1 år, i  Boden.

Och då kommer det bli väääldigt tomt utan honom..

Vi har inte sovit utan varandra en enda natt under tiden vi

har varit tillsammans. Men det får så lov att gå bra!

Han flyttar ju ändå hem hit om ett år, och under tiden kommer han

hem några veckor då och då. Sen har han ju faktiskt lovat att

sett till att han ska komma på min student, min födelsedag m.m

Men det klarar vi tillsammans <3


jag älskar dig, Daniel!

Presentation


Michaela Vesterlund

21 januari 2010 - och en underbar framtid framför oss!
Jag verkligen älskar min Daniel ♥


Kärlek!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Mina brudar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards