Michaela Sandra Vesterlund

Alla inlägg under december 2011

Av Michaela Vesterlund - 30 december 2011 10:43


Fredag


Vi har alldeles precis klivit upp och snart ska vi bege oss hem tilll mig

för att riva tapeter och så på mitt rum.

Har väldigt många och roliga bilder från tapetrivningen igår,

så dom bilderna lägger jag nog in efter nyår.

På tal om något annat, jag älskar att läsa vad jag skrev för ett år sedan

här på bloggen, det är så roligt att läsa. Och det bra är att om man går in på

bloggen så länkar dom till inläggen jag skrev för precis ett år sedan, så man

slipper ju leta igenom hela bloggen för att hitta dom inläggen.

Det tråkiga är väl att jag inser att jag inte alls är lika duktig på att uppdatera

och känner att jag inte har lika mycket tid, lust och ork att skriva lika långa

inlägg som då. Men någon dag ska jag lägga lite energi och tid på mina inlägg igen!

Men ta en kik vettja..


http://michaelavesterlund.bloggplatsen.se/2010/12/30/4244075-karlek-2010/

http://michaelavesterlund.bloggplatsen.se/2010/12/30/4249737-en-liten-dikt-till-min-alskade-michaela-fran-din-daniel-lt-3/


Dock gick det inte att länka här i bloggen nu..


Men sen byter jag samtalsämne igen, haha (!)

Igår när jag vaknade så kom Daniel med frukost på sängen, söthjärtat mitt!

Sen på kvällen så gjorde vi mysigt på hans rum och spelade Bingolotto, och

åt massa onyttigheter, mys!

Sen var vi även in på stan på dagen och då köpte jag hem mer Ricinolja,

vet inte om det blivit längre och så, men iaf så har det blivit fräschare.

Dock har jag ju bara använt det i snart två veckor..

Och än grej till som jag vill ha är ett par snygga "fake skinnbyxor"

med dragkedjor, någon som vet någon bra sida?


Men nu ska jag gå ner till Daniel som har gjort frukost till mig <3

Av Michaela Vesterlund - 29 december 2011 12:24


Igår var jag, Daniel och Charlotte iväg och hämtade lilla Leah.

En väldigt väldigt söt tjej!

Så hon sov inne med oss på Daniels rum, så mysigt (:


Lägger in bilder på den söta tjejen sen!

Av Michaela Vesterlund - 26 december 2011 20:44


Måndag









Imorse vaknade jag klockan halv tio, morgonmyste lite med min älskling <3

Sen klev vi upp, tog bilen och åkte till mig. Efter det så åkte jag vidare

till stan med Robin och Daniella, för att skjutsa Robin till bussen,

gå i lite affärer och så. Under tiden och efter att jag kom hem så

hängde Daniel och pappa med varandra, och jag gissar på att

mamma och Linda satt fastklistrad framför datorn.

Sen tog jag och Daniel skotern hem till honom, fikade lite

och vi tittar just nu på en dokumentär om Peter Forsberg.


På tal om något annat så har jag faktiskt lite beslutsångest..

Jag vet inte alls om jag vill ha en Iphone 4 eller en Samsung Galaxy sII.

Vilken är bäst?

Av Michaela Vesterlund - 25 december 2011 13:10

 

Julafton

Vaknade upp hos Daniel klockan 10-halv elva, fikade lite och

sedan åkte vi till stan och köpte dom sista julklapparna.

Sen åkte jag hem till mig och åt och öppnade julklappar,

medans Daniel var hemma hos han och åt och öppnade julklappar.

Sedan kom han hit runt halv sex typ, och var här tills klockan tio.

Och efter det åkte vi hem till honom och myste lite, sen gick vi och la oss.

En väldigt snabb förklaring på hur min/våran jul gick till, men så klart

skulle jag ju kunna skriva precis detaljerat hur allt var, men det får mina

bilder visa sen när jag lägger in dom.


Juldagen

Vaknade klockan halv tio, fikade, åkte hem till mig för att sedan följa med

pappa och köpa en skoter i Undrom. Och nu är vi hemma, så nu drar

pappa, Daniel och Robin ut och åker skoter. Och under tiden hade jag tänkt

att hälsa på min Saris! Sen ikväll blir det mysmysmys med min älskling <3


Det jag fick på julafton var

Onepiece, klocka, pengar, presentkort, parfym,

smycken, påfyllning på telefonen och massa mer.


Av Michaela Vesterlund - 22 december 2011 16:44


riktigt bra låt!

Av Michaela Vesterlund - 22 december 2011 16:07


En dag med Sara och Alina


 


 


 


 


 

Av Michaela Vesterlund - 22 december 2011 15:57


lite random bilder bara.


 

Fått av Daniel <3


 

Ovanför Danils säng


 

På Danils rum


Julklappar till min familj av mig och Danil


    

En förtidig julklapp till mig själv och mitt hår

Av Michaela Vesterlund - 22 december 2011 15:47

Lite bilder från bowlingen den 17/12

Men hjärtat, Camilla, Lamin, Morrow, Angelica & Madde.


 

Tokiga pojkar hos Milla & Lamin


 

Millis


 

Lamin & hjärtat


 

Angelica & Madde


 

Tokiga pojkar igen


 

Lamin


 

Och ja, såhär kan det sluta ;)

Ovido - Quiz & Flashcards