Michaela Sandra Vesterlund

Alla inlägg under september 2010

Av Michaela Vesterlund - 25 september 2010 02:08


Åhh, ord kan inte beskriva hur otroligt glad jag är som får dela mitt liv med dig.

jag kommer aldrig göra om mitt misstag, aldrig att jag kommer lämna dig igen.

Förstår fortfarande inte hur jag kunde, men man lär sig även av sina misstag.

Du berättade för mig dagligen hur mycket du älskade mig,

hur mycket du saknade mig och hur mycket du ville ha tillbaka mig,

även fast jag hade gjort som jag hade gjort.

Inte så konstigt att gjorde som du gjorde det tiden,

och heller inte konstigt att du ångrar allt du gjort då.

Jag menar, du var i stor besvikelse och saknad, och behövde kärlek.

Du provade vägar, men insåg att det inte kändes rätt, att allt bara vart fel.

Men jag kan säga att idag är jag glad att du kände så, annars hade jag kanske inte fått legat och myst med den jag älskar mest av allt på denna jord.

Det är verkligen äkta kärlek.

Det är verkligen ingenting som kan skilja oss åt,

vi behöver varandra och vi klarar oss inte utan varandra!


Tiden jag är med dig är den bästa i mitt liv,

att jag får dela mitt liv med dig är guldvärt!


Daniel, jag kommer aldrig någonsin kunna förklara mina känslor för dig.

Du har verkligen fångat mitt hjärta, och det kommer du ha föralltid!

Du är verkligen det bästa som hänt mig.

jag vill verkligen att det ska vara förevigt, tills döden skiljer oss åt <3

& även efter det kommer jag alltid att vara vid din sida!

Jag kommer vara med dig föralltid, trust me <3

( och det vet du också, gubben ;) )


jag älskar dig

då, nu & föralltid!

Av Michaela Vesterlund - 23 september 2010 06:27


Daniel Gidlund


Jag är så otroligt glad att det är du & jag igen, hjärtat!

Så skönt att vi inte bryr oss om det som hänt och sagts när det var slut mellan oss,

att vi börjar om på ruta ett när det gäller sånt.

För både du och jag har inte vart dom bästa den tiden,

vi har sagt och gjort mycket som vi ångrar djupt.

Vi var nog lika desperata, då.

Men nu är det iaf du & jag, du & jag mot världen,

och det är det som betyder något!


Jag vill aldrig någonsin förlora dig, gubben.

& att lämna dig, finns inte för mig.


Jag älskar dig gränslöst mycket <3

21 Januari 2010, och en otroligt fin framtid tillsammans.

Presentation


Michaela Vesterlund

21 januari 2010 - och en underbar framtid framför oss!
Jag verkligen älskar min Daniel ♥


Kärlek!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Mina brudar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards