Michaela Sandra Vesterlund

Direktlänk till inlägg 30 april 2012

30 april

Av Michaela Vesterlund - 30 april 2012 12:09

Eftersom att jag ska låta håret självtorka så tänkte jag roa mig med att

skriva några sanningar om mig osv. Som alla andra gör!


* Jag har fobi för spindlar, ormar och ja, nästan alla djur som lever i skogen.

* Min naturliga hårfäg är ljusblondt.

* Jag älskar sura godisar, grillchips och Coca-cola.

* När jag var liten ville jag ha både glasögon och tandställning.

* När jag var liten (upp till 10år) så vart jag alltid ledsen och sur när andra fyllde år och fick paket.

* Jag hatar att sova ensam!

* Jag kan inte sova med någon lampa tänd.

* Våran familj säger alltid att vi älskar varandra när vi avslutar ett samtal i telefonen

    och innan vi går och lägger oss.

* När jag var liten så ville jag bli frisör och reseledare.

* Daniel och jag säger alltid att vi älskar varandra innan vi somnar <3

* Daniel och jag säger alltid att vi älskar varandra när vi avslutar ett samtal i telefonen <3

* Daniel och jag avslutar alltid varje sms med "jag älskar dig!" eller med massa hjärtan <3

* Jag är dålig på att spara pengar.

* Jag har varit gravid.

* Jag älskar att mysa!

* Jag kan vara nykter och ändå tycka att en fest är rolig.

* Jag älskar överraskningar.

* Jag trivs inte i svart i hår.

* Jag älskar att åka utomlands.

* Jag blir lätt solarium-beroende.

* Jag tycker det är fult att vara blek!

* Jag dricker aldrig vatten.

* Jag tycker inte om att prova mat som jag aldrig har ätit förut.

* Jag är kräsen när det gäller mat.

* Jag är en ganska dålig förlorare.

* När jag var liten och fick tex ett par skor, så var jag alltid tvungen att ha mina nya skor nedanför

   sängen, för när jag skulle vakna på natten och vara rädd att skorna var borta, så kunde jag titta

   nedan för sängen. Och när jag hade sett som så kunde jag somna om igen.

* Jag älskar skor! Men lägger oftast mina pengar på andra saker.

* Jag är väldigt rädd om mina saker, och har alltid koll vart sakerna är.

* Jag har alltid varit en nagelbitare, men har nu sparat ut tre långa naglar.

* Om jag tittar mig runt i rummet och ser något som inte står som det ska, om det tex står lite snett

   eller lite för mycket till höger osv, så måste jag alltid kliva upp och ställa det där det ska stå.

   Och det kan endast skilja en centimeter..

* Jag vill ha två barn i framtiden, en kille och en tjej.

* Jag är en duktig lyssnare  och väldigt lätt att prata med, har jag hört.

* Jag har alltid varit lite äldre än min ålder.

* Jag kan prata om precis allt med min mamma, pappa och Daniel!

* Det finns ingen människa som jag hatar.

* Jag har varit i Turkiet 8 gånger.


Nu måste jag åka, så nu hinner jag inte skriva något mera.



Daniel, jag älskar dig <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Vesterlund - 22 september 2012 18:40

Börjar med att säga att jag är väldigt nöjd över min Iphone 4. Hursomhelst, igår kom Mattias och Palle ( 2 killar som går i Daniels klass ) hit. Väldigt roligt och väldigt trevligt var det. Jag, Daniel, Lisa, Mattias och Palle åkte och käkade pizz...

Av Michaela Vesterlund - 15 september 2012 17:34

  Har nästan alldeles precis klivit ut ur duschen och dragit på mig onepiecen. Hjärtat ville så gärna att jag skulle följa med han och några till Övik för att se på Modo matchen, men kände mig inte alls så pigg för det. Eftersom att jag är sjuk...

Av Michaela Vesterlund - 8 september 2012 09:14

  Igår så klev jag och hjärtat upp klockan nio. Duschade, fixade iordning oss lite och fikade för att sedan åka till Skellefteå för att hämta ett kök till vårat hus. Stannade och åt lunch på någon herrgård, mys! Kom tillbaka till Långsele r...

Av Michaela Vesterlund - 4 september 2012 10:46

  I lördags så åkte jag iväg till Liden med Lisa och hjälpte henne med hennes loppis. Sen åkte jag hem och träffade Sara och umgicks med henne medans Daniel var på krogen. Och i söndags klev jag och Daniel upp runt elva, han bjöd på lunch på Te...

Av Michaela Vesterlund - 28 augusti 2012 22:52

  Som sagt så skrev jag en lista här på saker jag och Daniel skulle köpa i Sundsvall. Vi köpte allt vi hade planerat att vi skulle köpa, plus en massa andra saker. Jag och Daniel åkte inte till Sundsvall igår [som vi hade planerat], utan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards